Tävling i samarbete med Ping pong barnkläder

Nu drar jag igång en tävling här på bloggen i samarbete med Ping pong barnkläder! Ta chansen att vinna ett härligt sommarplagg till ditt barn eller kanske till ditt brorsbarn eller något annat barn i din närhet som du vill ge en liten present till.


Tävlingsregler:
Lämna en kommentar i detta inlägget och skriv vilket av nedanstående plagg du skulle vilja ha om du vann och vad du skulle köpa/göra om du vann en miljon!


Det man kan välja på om man vinner är:
*Linne & shorts med alfons tryck, finns i marin/ljusblå och khakigrön/orange, storlekar 60, 70, 80 och 86.
*Klänning med milla tryck, finns i röd och rosa, storlekar 60, 70, 80 och 86.
*Vit t-shirt med "Pirates" tryck, storlekar 92 och 98.
*Mönstradkjol, storlekar 92 och 98.
*Mjukisbyxor med hjärta, finns i svart och vitt, storlekar 50, 60, 70 och 80.
*Svarta mjukisbyxor med stjärna, storlekar 70
*Vit klänning, storlekar 56, 62, 68, 74, 80 och 86.
*Vitt linne med tryck "Poison", storlekar 92 och 98.
*Vit t-shirt, storlekar 92 och 98.






Tävlingen avslutas söndagen den 25 April klockan 20.00


AVSLUTAD!!

Kommentarer
Postat av: Ida, Ludvigs mamma

Ja så nu får vi se hur det artar sig med buden.. :)



Han ska börja på Källdals Förskola ute i Herrsta. Vad har ni tänkt er till Lucas?

2010-04-17 @ 11:09:47
URL: http://karastebarn.bloggplatsen.se
Postat av: Vardagstugg

Jag skulle välja linne och shorts med alfonstryck/blå i strl 86.

Om jag vann en miljon skulle jag först och främst förlänga föräldraledigheten - vilken lyx =)



Annelie

2010-04-18 @ 22:28:25
URL: http://vardagstugg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej :)

Kul med tävling, jag vill vara med!



Om jag vann en miljon skulle jag sätta in massa pengar på min son's sparkonto. Sen skulle jag köpa nått fint till mig själv och min sambo, och resten skulle gå till en tomt eller ett hus :)



Om jag vinner skulle jag vilja ha de svarta mjukisbyxorna med hjärta på i strl 80 :)



Allt bra med er annars? Går ni fortfarande till öppna på tisdagar?

Kram

2010-04-18 @ 22:55:06
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

haha va knäpp du är :p

om jag vann 1 miljon skulle jag gifta mej med Marcus för då skulle vi kunna ha fått vårt drömbröllop som vi pratar om :)



om jag vann tävlingen skulle jag köpa lundmyr byxorna dom svarta med hjärta på till Vincent :)

2010-04-19 @ 10:01:15
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Ida, Ludvigs mamma

Jo, jag kanske ska testa och tävla ändå.. Men behöver jag länka eller? Såg inte det någonstans?



Jag skulle vilja vinna den svarta plyschbyxan från Lundmyr.



Och om jag vann en miljon skulle jag börja med att ta körkort!! Sen skulle jag boka en resa för mig och min familj i något varmare land. Troligtvis Thailand för det landet vill jag se! Och självklart skulle jag spara en hel del och skänka till närmaste i familjen!



Ja nu får vi se om jag har någon tur ;P

2010-04-19 @ 10:36:07
URL: http://karastebarn.bloggplatsen.se
Postat av: Denise Ännu en mammablogg!

Jag skulle välja mjukis byxa från lundmyr i svart, stl 80 om jag vann.



Om jag vann en miljon så skulle jag köpa en bil och ta körkort :) För just nu är det ganska kämpigt att klara sig utan detta då vi har en liten son :) Resten skulle jag lägga undan för sånt man kan komma behöva i framtiden :)

2010-04-19 @ 11:57:08
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Veronica - BF 27 Juli ♥

Självklart vill jag vara med och tävla :)

Skulle jag ha turen att vinna så skulle jag välja Linne & shorts med alfons tryck i strlk 60 :)



Det är svårt att svara på vad jag skulle göra för en miljon kronor ifall jag vann det, men jag skulle självklart dela med mig av pengarna till mina nära och kära, och köpa en massa fint till mina prinsar :) Fixa i lägenheten och shoppa till mig själv såklart :P

2010-04-19 @ 12:03:12
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

åh jag vill vara med och tävla :) hade jag vunnit så hade jag velat ha svarta mjukisbyxorna med stjärnan :)



hade jag vunnit 1 miljon så hade jag köpt en bostadsrätt, en liten villa strax utanför city så barnen kan få springa och leka på gården :)

2010-04-19 @ 14:33:10
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Evelina - Gravid i v33 <3

Jag vill vara med och jag skulle vilja ha dom vita lundmrbyxorna med hjärta i strl 70 om jag vann :)



Om jag vann en miljon skulle jag tagit med någon på en resa och shoppat massor till mig själv och lillan i magen ;) Också köpt ett hus med sambon :)

2010-04-19 @ 17:15:52
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Anna Puimunen

Hej. Kul att du gillar min blogg :-D



Klart jag ska vara med och tävla. Gillar det första med Alfons, i färg blått. Tror strl 70 skulle passa Love till sommaren :-D



Om jag vann en miljon skulle jag köpa ett eget boende till min familj. Bor i hyreslägenhet nu och drömmer om en egen liten uteplats.



Mvh // Anna

2010-04-20 @ 20:40:31
URL: http://lilleliten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback