Onsdag

Vaknade vid 8 imorse, flyttade över Lucas från hans säng till våran och så låg vi och myste en stund ♥ Efter frukost så satte jag Lucas i gå-stolen och så körde jag lite träning här hemma, måste komma igång och träna ordentligt nu!!
Är det någon som har något bra tips på vad man kan träna hemma? :)

Efter träning så blev det bus och lek med Lucas :) Vi byggde torn och "kastade" boll, sen kollade/lyssnade vi på Babblarna, Lucas älskar den sången! :) Sen åt vi lunch och så sov Lucas en stund, under tiden som Lucas sov så diskade och städade jag i köket.

På eftermiddagen lekte vi mer och jag kollade lite på unga mödrar som gick på kanal 5. Lucas somnade vid 7 efter 1½ flaska välling och jag började med maten, kyckling & nudel wok. Johan kom strax efter att jag börjat med maten, han har vart på utbildning dom 3 senaste dagarna så då har han kommit hem senare.



(Bilden är tagen av Becka, mina jeans som jag hade i lördags)

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack för ditt svar :) ha en bra kväll!

2010-04-29 @ 19:56:58
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Usch getingar är jag rädd för jag med, springer som en tok! Undra hur jag ska klara denna sommar då jag måste vida W att dom int är farliga:P

2010-04-29 @ 22:08:18
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback