Söndag

Idag kom Carina, Roland och Emil hit vid 10, vi fikade lite innan vi åkte ut till torp. Nu har vi köpt julklapp till Andreas, Johan köpte någonting till mig *nyfiken*. Och jag köpte en sak till honom men jag är inte riktigt klar med julklapparna till Johan, så jag får gå ner på stan någon dag och köpa det sista.

3 dagar kvar till julafton nu!!


När vi kom hem så badade Lucas :) Han badade när han var mindre, men nu har han inte badat på ett tag. Jag har tagit med honom in i duschen när jag duschar istället, det är mycket lättare när jag är själv hemma. Men nu när han sitter själv så är det lättare för mig att bada honom själv, då räcker det om jag håller handen bakom ryggen på honom så att han inte välter. Han tyckte att det var jätteskoj att bada!! Han plaskade som bara den och lekte med sin plast giraff :) När jag tog upp honom blev han arg :P


Sötfis i badet ♥


Johan filmade lite när han badade :) Så söt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! guu så söt!

har skickat bilder åså till dig nu förresten...hoppas att det är rätt mail!:)

2009-12-20 @ 22:00:56
Postat av: Lisbeth

Jaha nu är julbadet avklarat för er o grannarna under er med kanske.

2009-12-20 @ 22:16:34
Postat av: Ida, Ludvigs mamma

Vi kan ju ta ett kik på stan på Tisdag om du behöver kika lite klappar?

2009-12-20 @ 22:32:51
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vågar ni ha badbaljan på stolen :p tänk om den ramlar ner?

2009-12-21 @ 11:36:22
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

jaha okej :)

hoppas du inte tog illa upp att jag fråga.. ?

2009-12-21 @ 13:55:02
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: r

vad duktigt han sitter! Tiger är inte ALLS så stadig, han viker sig på mitten ;).

2009-12-21 @ 19:27:21
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: Bus

Åh herre gud sikken gullefis! Så jädrans bra han sitter!! :P

2009-12-23 @ 00:40:54
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback