Glöggkväll i skogen

Idag åkte vi till Ed, kom dit vid halv 2. Vid 2 kom även Micke, Lisa, Annika, Ove, Jakob, mamma, Emma, Frida, Frida & Sara. Gick ut till grillplatsen i skogen. Det blev massa glögg, frågetävlingar, grillning, sång och skratt! Väldigt trevligt. Skulle egentligen gått och letat upp några fina granar oxå, men det blev mörkt så fort så vi hann inte, ska antagligen göra det imorn när det är ljust istället. Vid 7 skulle mamma, Emma, Frida, Frida och Sara åka hem så då gick jag & Lucas med dom tillbaka till huset, Jag började bli trött och kall så jag kände för att gå in och värma mig och Lucas istället för att vara kvar ute. Mamma och dom åkte hemåt och jag & Lucas gick in och såg lite på tv och myste.

Nu är klockan 00.45 och jag tror att dom andra har kommit tillbaka nu. Lucas sover redan och jag ligger i sängen. Ska sova strax, tänkte bara lägga upp lite bilder från idag oxå.




Lucas sover i vagnen ♥



Frida & Emil



Sara & Frida



Jag & Lucas



Min familj ♥






Jag, Frida & Lucas



Glögg & grillning



Mina älsklingar ♥



Tipspromenad i mörkret











En riktigt mysig dag/kväll!!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mina Prinsar och Jag

sv: Ja, det ska bli skitkul! Hoppas att jag lär mig massor :-)



Gud vilken mysig dag ni verkar ha haft! Vi är nästan aldrig ute i skogen och det är synd för jag älskar det.

2009-12-13 @ 10:47:22
URL: http://minaprinsarochjag.blogg.se/
Postat av: Frida Welin

sv: Ja, men jag fick uppleva snö idag ;D ja, det tror jag iaf... Får se hur mycket jag hinner med ;D

2009-12-14 @ 21:48:06
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback