Fredag hela veckan...

Ja då var det fredag igen, skönt att det snart är helg så att Johan är hemma :) Men veckorna går så himla fort, känns som om det nyss var fredag..

Igår va jag & Lucas hemma och bara myste, orkade inte hitta på något. Så vi busade, läste böcker och sjöng. Har vart iväg och gjort något varje dag den senaste veckan så det va skönt att bara vara hemma en dag. Förra fredagen var det bowling, lördagen va vi på överby, söndagen pepparkaksbak och pyssel, måndag & tisdag va vi på öppna förskolan och onsdagen var vi på stan med Becka.

Så vad ska vi hitta på idag då? Ingen aning, men jag vill iaf hitta på nåt och inte bara sitta inne en dag till även om det var skönt igår. Funderar på att åka en sväng till torp och se om jag kan köpa dom sista julklapparna kanske. Ska iaf posta våra julkort :)


Imorgon ska Johan klippa sig och sen ska vi hem till mamma & Emma och pyssla :) På söndag har vi inte planerat nåt än, men kanske blir det pepparkaksbak igen. (Johan har ju ätit upp alla som vi bakade förra helgen..) Haha, ska man ha pepparkakor på julafton här hos oss så får man nog baka dom på kvällen innan så att inte Johan hinner äta upp dom ;)



Avslutar med 2 bilder från veckan.



Lucas efter öppna fördskolan i tisdags. Han somnade så fort jag la honom
i vagnen både måndag och tisdag.




Lucas äter banan/äpple pure på cactuz när jag och Becka äter sallad :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ludvig kryper ju inte ännu men hade han gjort det hade han nog rivit ner alla kulor skulle jag tro för den är väldigt intressant vilket fall =)



Vi sitter också här hemma och gör ingenting. Skulle egentligen varit på babysim idag men både jag och Ludvig vaknade upp snoriga och vädret var inge kul att ge sig ut i så får bli hemma idag. Synd att vi är snoriga annars hade vi kunnat spendera dagen tillsammans, men men en annan gång kanske?



Kram på er!

2009-12-04 @ 10:59:02
URL: http://petterssonida.blogspot.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

vilken söt min han gör :D

2009-12-04 @ 11:45:24
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja man blir alldeles depp när man inte får komma dit.



Tackar :)

2009-12-04 @ 21:11:16
URL: http://petterssonida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback