Onsdagen 27/11


Morgonmys med mina älsklingar ♥

Fina killar i likadana tröjor som Lucas valde till dem dagen före på torp. Redo för barnkalas!

Vi hade inget barnkalas när Lucas fyllde 1, och det hade jag inte tänkt ha för Kasper heller. Men vi fixade lite fika och så bjöd vi in Melissa, Lina & deras barn. Så hade vi minikalas för Kasper iaf, bara för skoj skull så att barnen fick leka och fika är ju aldrig fel :P Men eftersom tårta inte var nån hit enligt Kasper på släktkalaset så bakade jag bara minimuffins som jag vet att han gillar och istället för tårta så köpte jag glass med olika tillbehör för det vet jag går hem hås Kasper och dom andra barnen också. 


Bildbomb från fikan, låter bilderna tala för sig själva men fikan var iaf godkänd!

Bildbomb från barnens rum, fullt ös som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback