16 December -13



Liten sömntuta ♥

Julkalender & paketkalender, Lucas fick en badbåt & Kasper fick en liten grävmaskin.

Efter frukosten packade jag & Melissa in alla barnen i bilen, dom två stora fick sitta i bagaget. Småkillarna fick sitta i baksätet där vi även fällde ett säte och la Kaspers vagn. Sen la vi Linus vagn och skötväskorna i takboxen. Allt går om man vill, vi får ju plats allihop utan problem i våran nya bil, de är vagnarna som är lite bökigt. Men ska man till torp så behöver man vagn till dom små! Men som sagt allt går om man vill.

Vi kom fram till Torp 10.05, fem minuter efter att dom öppnat så det var bra planerat. Började med att kolla i några affärer och köpa ett par julklappar. Jag hade skrivit en lista på dom sakerna jag skulle köpa i julklapp så det var rätt smidigt att bara gå och titta på de man skulle ha, även om de tar lite längre tid med 4 vilda killar :P

Efter en stund så kände vi att det var dags att fylla på med lite energi, så det blev lunch & efterrätt på donken. Då vet man att barnen äter!

Efter lunchen kollade vi i lite fler affärer och köpte fler julklappar innan vi packade in oss i bilen igen.


Linus hade tid för 2½ års kontroll på bvc kl halv 3 så det blev ett stopp där efter torp. Medans Melissa & Linus gick in till Malin så var jag & dom andra tre killarna i väntrummet. 

När vi kom hem igen så blev det fullt ös på killarnas rum som vanligt. Sen åt vi mat tillsammans när Johan kom hem från jobbet. 


På kvällen slog jag in julklapparna som köptes under dagen och även 2 presenter till lillasyster Mira. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback