30/12-13

Nu är jag snart klar med uppdateringen från förra året ;) Haha Ligger ju efter liiite här på bloggen. Som vanligt finns ju knappt tid till dator just nu, samtidigt som jag vill blogga. Men iaf, näst sista dagen förra året blev lite kaos, det hände många olika saker den dagen. Vi började med frukost och efter det åkte jag & Melissas mamma iväg och handlade inför nyår. 


När jag kom hem igen så fick Lucas besök av Isak som bor mitt emot oss. 


När Isak gått hem så lekte Lucas & Kasper tillsammans och det slutade med att Kasper ramlade. Då hände något jag nästan gått och väntat på med tanke på hur ofta Kasper slår sig på munnen.. Han har ju fått ett x antal fläskläppar men denna gången blev det ingen fläskläpp, utan det var tanden som fick smällen. Han slog ut en bit av framtanden och även en liten flisa i den andra framtanden. Blev många stora tårar och ett samtal till tandläkaren och sedan anmäla det till försäkringsbolaget. 
Jag fick åka med lillfisen till tandläkaren så att dom fick titta på tanden och dokumentera det. Dom gjorde inget med tanden, utan vi fick en ny tid en månad senare för att dom skulle kolla hur det såg ut då igen. Kasper fick en tandborste och ett klistermärke för att han hade låtit tandläkaren kolla på tänderna utan problem. Sen åkte vi hem igen och Vincent kom på besök och barnen lekte som vildar som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback