29/12-13

Mys med mina fina killar ♥


Barnen lekte med sina piratskepp som dom fått i julklapp! På eftermiddagen åkte dom iväg på kalas hos farbror Emil tillsammans med pappa. Jag hade fortfarande sån hemsk huvudvärk + förkylning så jag valde att stanna hemma.. 


Klättrade upp på vinden kvällen innan och hämtade ner 86/92 kläder efter Lucas. Fanns en hel del sparat till Kasper i den storleken, bra nu inför dagisstarten! 12 långärmade tröjor, 6 byxor, 3 pyjamasar, 2 tjocktröjor och 1 fleecetröja. Tog även ner sommarkläderna i strl 92 och hoppas att dom passar när vi åker till Spanien, 8 par shorts, 5 t-shirts och 4 linnen.


Jag hade Private practice maraton med popcorn på eftermiddagen & kvällen medans killarna var borta. 

Sen blev det kvällsmat när dom kom hem igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback