Vattenpalatset 18/8

Den 18/8 åkte jag & barnen till vattenpalatset tillsammans med mamma/mormor, Emma & Mira. Där träffade vi även Melissa, Marcus, Vincent & Linus. Alla 5 barnen hade superskoj i vattnet och var helt vilda som vanligt. Kasper sov dock när vi kom dit och fortsatte sova i vagenen en bra stund där inne men när han vaknade så badade han också såklart. Här kommer lite bilder och filmer från vattenpalatset, tyvärr glömde jag min vattenkamera hemma så de blev kassa bilder med mobilen.. 


Dom stora barnen busar och leker i vattnet medans lillfisen sover
 

Kasper vaknade och fick på sig badkläder, dock var han helt nyvaken och lite skeptisk till så mycket vatten direkt så han satt hos Melissa och bara tittade en stund. 

 





När vi var i stora poolen så simmade Lucas själv hela tiden med en platta på ryggen.
Jag fick inte röra honom alls, han kunde själv! Så duktig! 


Vi gick upp och fikade lite och sen blev det mer bad och då kom även Kasper igång och plaskade och lekte i vattnet. Efter några roliga timmar i vattnet åkte vi därifrån. 
 
Jag & barnen passade på att handla på Ica innan vi åkte hem. Två trötta killar i bilen hem ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

man är ju verkligen as het på bilderna å filmen tack fia haha

2013-09-17 @ 18:20:45
URL: http://www.melissasprinsar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback