Fredagen den 13 September

 




Bröderna leker i köket, just nu tycker båda två att det är väldigt roligt att lika med köket i Lucas rum!
 

Lillfisen sover... 


...medans dom stora killarna är ute & leker...

...och jag är inne och städar hela huset...
Här är före & efter städningen i Lucas rum, liite skillnad iaf.


När städningen var klar runt 6 på kvällen så kom busungarna in och stökade ner igen...


...och jag åkte iväg och köpte pizza till oss allihop medans Melissa var hemma med killarna.
 

Alla 4 killarna (och mammorna) åt som bara den av pizzorna. Alla var lika hungriga!


Sen blev det mer lek och lite slapp i soffan



Innan Melissa & grabbarna gick hem och jag & mina små killar hoppade i säng. (Johan var i Ed och fiskade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback