Fredagen den 11/10

 
Jag & barnen åkte till Uddevalla på förmiddagen. Jag hade en tid hos tandläkaren så vi mötte upp mormor/gammelmormor & morfar/gammelmorfar på museet och så stannade barnen kvar där med dom medans jag gick till tandläkaren. Gick bra, inga hål. 


När jag kom tillbaka till museet så fikade vi. Kasper hade somnat i bilen ner och fortsatte att sova i vagnen medans jag var hos tandläkaren och även efter de, så han vaknade precis när vi fikat klart. Efter fikan lekte barnen lite till i lekrummet på museet. 

Sen åkte vi ut till torp och kollade runt lite och åt lunch. Lucas var nöjd när han fick betala sitt eget lördagsgodis när vi handlade mat. Efter det åkte vi hem till mormor & morfar en stund. 
 
På kvällen hämtade jag ut ett stort paket från Panduro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback