Torsdagen 14/3

Förra torsdagen så var Lucas hemma från dagis, vi gick ut en stund på förmiddagen. Det hade tyvärr kommit mer snö under natten, men det var iaf 17+ i solen och vindstilla så det var väldigt skönt ute iaf. Vi tog en promenad bort till affären för att handla lite, handlade även med lite saker till Melissa som låg hemma med feber och halsont. Sen var vi inne och målade, pusslade & byggde tågbana under dagen.

På eftermiddagen frågade Melissa om jag hade lust att hämta Vincent & Linus på dagis så att hon slapp gå ut med feber. Och det kunde vi såklart! Så vi gick ut i solen igen, hämtade killarna från dagis. Lucas tyckte att det var jätteroligt att få hämta bästisen Vincent från dagis. Lucas & Vincent ville köra sina småbröder hem så dom tog varsin vagn :) Vi lämnade in en trött Linus till Melissa och så var jag ute med dom stora killarna en stund. Kasper låg i vagnen och jag njöt av solen medans killarna lekte. Sen följde Vincent med oss in en stund och killarna fortsatte att leka en stund innan Vincent gick hem. 




Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

tack än en gång för all hjälp när jag låg sjuk <3

2013-03-24 @ 19:28:48
URL: http://www.melissasprinsar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback