8/3 - Fredagkväll med fina vänner

I fredags hade jag & barnen mysmorgon i sängen innan frukost & dagis. När vi hämtat Lucas igen så gick vi till affären för att handla lite till kvällen. Väl hemma igen så åt vi lunch och sen sov Lucas en stund, han brukar ju inte sova på dagarna nu. Men han var supertrött & gnällig och eftersom vi skulle ha besäk på kvällen så tänkte jag att det var bra om han vilade lite. Jag passade på att plocka undan, dammsuga & duscha så länge. 

Strax före 5 började jag skala potatis och skiva till klyftpotatis. Så kom Melissa, Marcus & barnen hit :) Marcus gick med dom stora barnen in på Lucas rum en stund och Melissa satt med Kasper medans jag fortsatte med kyklingen. Johan kom hem och så åt vi klyftpotatis, fylld kyckling & sås tillsammans. Efter maten lekte barnen lite och så satte vi på en film till dem. Vi vuxna satt kvar i köket och spelade kort & pratade. Blev en väldigt trevlig kväll! 



Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

tack än en gång för en super trevlig kväll =)

Svar: Tack själva, igen! ;) Får boka ny dag snart!(även om nån (nämner inga namn) går hem för "att kolla läget" och somnar ;) haha)
Sofia Welin

2013-03-13 @ 14:15:29
URL: http://www.melissasprinsar.se/
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

sv: nu ska du bara va tyst Fia tycker jag :P
marcus sa att ja hade gått in till han i vardagsrummet och grejat massor å sen helt plötsligt bara "nej nu måste jag sova jag är full å gla" sen hade ja gått haha

Svar: Haha bra där :P
Sofia Welin

2013-03-17 @ 19:07:01
URL: http://www.melissasprinsar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback