Mobilbilder från 20-21/4 - Provjobb

Den 11 april ringde jag om ett jobb och fick då prov jobb helgen den 20-21 april. Så på lördagen den 20 lämnade jag barnen hos deras farmor & farfar (Johan var i Tyskland med Sebbe för att köpa alkohol till Carro & Sebbes bröllop) och sen åkte jag till Gästhuset Tjuren för att jobba. Även söndagen provjobbade jag där och då va barnen med pappa, farmor och farfar. Det gick bra på provjobbet, var mycket att göra i köket så jag hann inte tänka på så mycket annat än det jag höll på med.

Barnen hade haft det väldigt bra när jag var borta. Ingen av dom som hade vart ledsen. Det var första gången jag lämnade bort Kasper under en längre stund, jag jobbade mellan 10-17 båda dagarna och innan har jag bara lämnat honom en liten stund för att handla mat snabbt. Men det hade gått jättebra och han hade ätit mat som jag pumpat ur på flaska. Dom hade vart ute i det härliga vädret och fiskat under lördagen. 


Några bilder på barnen från helgen och mina två luncher som jag åt på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback