Svensexa & möhippa - 25/5



Lördagen den 25 maj åkte Johan iväg tidigt på morgonen för han skulle vara med på Sebbes svensexa. Mamma, Emma & Mira kom hem till oss på morgonen för dom skulle vara med barnen under dagen & natten. Jag lämnade dem vid frukostbordet och åkte iväg till jobbet. Jag skulle egentligen vart med på hela Carros möhippa som också var den dagen, men jag var tyvärr tvungen att jobba så jag kunde bara va med på kvällen. Så vid 6 åkte jag från jobbet ut till sväföräldrarna där svensexan & möhippan slogs ihop för grillfest. 


Carro & Sebbe hade på förmiddagen fått 50 kr att köpa kläder på second hand för, så här fina blev dom!

Lite blandade bilder från en väldigt rolig kväll/natt! Det blev grillning och massa gott att dricka under kvällen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Åh vad kul det ser ut :D

Svar: Ja de var lika skoj som de ser ut! :)
Sofia Welin

2013-07-08 @ 23:03:40
URL: http://adaras.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

va fina bilder på dig å johan =)
haha! gör snygga kläder fick dom ju tag i ;)

Svar: Tack! :) Haha ja visst va dom fina! :P Carro hade iaf hittat en väldigt söt klänning :)
Sofia Welin

2013-07-10 @ 21:44:17
URL: http://www.melissasprinsar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback