Söndagen 26 maj



Åkte hem till mina små killar vid halv 10 dagen efter möhippan & svensexan. Mamma/mormor, Emma & Mira hade ju som sagt sovit hemma hos oss med Lucas & Kasper. Det var första natten som Kasper sov borta från mig. Han hade blivit ledsen på kvällen när dom skulle lägga sig men sen hade han somnat med min tröja bredvid sig och sovit bra. När jag kom hem så åkte dom iväg och Lucas var ute och lekte med grannbarnen en stund. 

Det har gått 1 år sedan vi flyttade in i vårat fina lilla hus.
Gjorde oss iordning och åkte iväg på kalas för min morfar.

Några bilder från kalaset barnen leker med gammelmormor & min moster

Kommentarer
Postat av: Frida

vilken fin blå topp!! :)

Svar: Tack! :)
Sofia Welin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback