Torsdag 29/12

Torsdagen den 29/12 var vi hemma och tog det lugnt under dagen. Lucas & pappa byggde ihop massa lego som Lucas fått i julklapp på morgonen. Sen gick dom ut och skottnade snö på uppfarten så att det skulle bli lättare att köra upp bilen. Tyvärr hade det börjat regna så snön började försvinna.. När dom kom in igen så blev det lite film. Medans Lucas & pappa grejade med dom sakerna så var jag med Kasper & myste och när han hade somnat så började jag med städningen. I gästrummet var det fullt med saker, när vi renoverade Lucas rum så slängde vi in massa leksaker & andra grejer där och även förpackningarna med golvet till kök & gästrum låg där inne så man kunde knappt gå in. Så jag började rensa där inne, slängde massa grejer & sorterade ut leksaker som aldrig används som jag ska skänka till barn som behöver de bättre. Även en hel del kläder hamnade i påsar och ska skänkas bort. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback