Söndag 6/1

I söndags förmiddag åkte Johan iväg för att hämta hem en av sina bilar som han har haft stående på jobbet. Så jag & barnen var hemma själva en stund. Hade två gnälliga ungar en bra stund, så det var lagom skoj hemma.. Kände att jag inte orkade mer gnäll så efter att vi ätit lite lunch så tog vi på oss kläder och gick ut. Frågade Melissa om dom ville med ut och få lite luft, och det ville dom :) Så vi tog en promenad till lekplatsen. Kasper gick äntligen med på att sova i vagnen vilket han inte hade velat tidigare under dagen. Och Lucas lekte med vincent så det var inget gnäll längre :) 

När vi vart ute en stund så började vi bli lite kalla, så vi gick en sväng till affären och sen hem till Melissa & Marcus. Där fikade vi på goda bullar som Melissa & Vincent hade bakat och barnen lekte. Sen gick vi hem och lagade mat. På kvällen åkte Johan iväg till läkaren, han hade haft ont i halsen sen fredag kväll. Så han fick konstaterat att han fått halsfluss, igen.. Tredje gången han får de sen i somras.. 


Kommentarer
Postat av: Melissas Prinsar

hoppas ni kryar på er så vi kan ses å leka snart igen :)

Svar: Ja det vill jag också!! Men tror jag inte de va magsjuka Lucas fick, utan att han spydde av att feber steg så högt och fort.. Dock så har ju Johan fortfarande halsfluss..
Sofia Welin

2013-01-09 @ 11:42:44
URL: http://ooomelissaooo.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback