Shopping i Göteborg 4/1

I fredags gick vi upp tidigt på morgonen, åt frukost och gjorde oss iordning. Sen åkte vi till mamma/mormor, kom dit vid 10. Johan & Lucas stannade bara för en snabb fika, sen åkte dom ut till torp för att köpa några grejer till bilen som dom grejar med. Efter det åkte dom hemåt igen och spenderade dagen med barnens farmor & farfar. 

Jag & Kasper åkte till Göteborg tillsammans med mamma & Emma. Jag hade ju fått en shoppingdag i Gbg + pengar av dom i julklapp (det enda jag hade önskat mig av dom) så det var min julklapp jag fick den dagen :) Vi gick runt i massa olika affärer och provade kläder, Jag hittade ett par jeans som jag fick av mamma & Emma och så fick Kasper lite kläder av dom också. Vi åt lunch och kollade i ännu fler affärer innan vi åkte till Ikea. Blev en snabb runda på Ikea, jag skulle köpa en fläkt som vi ska sätta in i köket när vi gör om där och den va på rea nu. Sen så behövde jag ramar och lakan till Lucas också. Efter det åkte vi hem till mamma & Emma igen. 

Jag & Kasper sov hos mamma/mormor och Johan & Lucas sov hos farmor & farfar den natten. Så på kvällen åt vi god mat & efterrätt och kollade på tv. 


1&2 Kasper & Lucas hemma på morgonen. 3 Mormor & Kasper i Göteborg. 
Lite kläder jag provade, men inte köpte.

1 Lunch i Gbg. Kasper "pratar" med Pingu. En snabb sväng på Ikea. 
Kasper på skötbordet hemma hos mormor, fina fjärilar i taket att titta på. 

God mat hos mamma. Trött sötfis. 3 Supergod efterrätt. 
4 Kläder som Kasper fick av mormor

1 Jeans som jag fick av mamma & Emma. Jag & Kasper sov hos mamma/mormor


Det jag köpte på Ikea

Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton-Love.

Ska ni ha svarta luckor i köket sen? Tänkte på luckan ovanför fläkten. :)

Svar: Ne de ska vi inte, vi ska ha vita. Tror att de kanske va vit lucka på den som jag köpte, annars ska vi måla den vit!
Sofia Welin

2013-01-08 @ 18:19:50
URL: http://sandralorennz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback