Onsdag 9/1

Igår var vi också hemma tillsammans hela familjen, Johan äter medicin för halsflussen och blir ju bättre & bättre men han mår inte helt bra än. Lucas som låg helt deckad hela tisdagen av feber mådde bra, han var pigg & glad som vanligt! :) På morgonen efter frukosten så satte jag Lucas i badet & Kasper i babysittern och så började jag med städningen, tog badrummet först eftersom Lucas badade. När Lucas badat klart & Kasper somnat i vagnen så fortsatte jag med städning i Lucas rum & hallen. Städningen varvades med massa lek med barnen under dagen, eftersom vi gick upp redan vid 8 så hann jag med väldigt mycket under dagen, både massa lek med barnen och med städningen. 

Under tiden som jag städade så tog jag även kort i rummen som jag städat. Skulle ha gjort det för länge sen, men det har inte blivit av förrens nu.. Vi köpte ju huset för ca 8 månader sen och renoverade badrum, hall & vardagsrum direkt. Sen har vi även renoverat Lucas rum. Och det är många som har frågat om jag kan lägga upp före & efterbilder, skulle som sagt gjort de tidigare, men bättre sent än aldrig?! Så nu kommer jag lägga upp bilder på de rum som vi renoverat, ett inlägg per rum. Hoppas ni uppskattar det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback