Lunch hos mormor & torp - 28/12

Fredagen den 28 december åkte jag & barnen till min mormor & morfar tillsammans med Frida, Emma & Mira. Vi åkte förbi kyrkan innan och bokade datum för Kaspers dop. Hos mormor blev det lek för barnen och så blev vi bjudna på lunch, även Johan kom dit från Ed. Jag & barnen hade sovit hos mamma/mormor även den natten. 

Efter lunchen åkte vi ut till torp allihop. Blev lite saker köpta, jag köpte kalsonger till Lucas och örhängen & smink till mig. Lucas fick även lakan av gammelmormor och så köpte jag en hoppgunga & pyjamas till Kasper för presentkortet han fick på julafton. Efter torp åkte vi hem igen, var skönt att komma hem igen efter att ha vart iväg sen dagen före julafton. 



Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fina bilder. Ni ser ut att ha haft en mysig dag. Kul att ni kan umgås så mycket! Önskar att jag kunde det med min familj med :)

Svar: Tack! Ja det är väldigt skönt att ha båda våra familjer så nära att vi kan träffas ofta!
Sofia Welin

2013-01-07 @ 15:12:51
URL: http://glamina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback