Lördagen 26/1

I lördags åkte vi till mamma/mormor & Emma/bonusmormor, kom dit vid 11 ungefär. Johan åkte vidare till en kompis för att greja med en bil. Jag & Kasper åkte ut till torp tillsammans med mamma & Emma, Lucas var kvar och lekte med sina mostrar Mira & Sara. Kasper sov i vagnen nästan hela tiden vi var på torp och vi andra provade kläder. Jag fick 3 tröjor av mamma & Emma, bilder längre ner i inlägget på dom. 

När vi vart på torp en stund så åkte vi hem till Sara & barnen, åt lite lunch tillsammans och sen åkte vi till Ica för att handla lite till kvällen innan vi alla åkte hem till oss. Johan skulle dricka några öl med ett par kompisar på kvällen så han skulle sova borta. Så jag hade bjudit hem mamma, Emma, Mira & Sara på mat på kvällen. När vi kom hem så började vi att laga tacos medans barnen lekte. Efter maten blev det lite mer lek för barnen och sen åt vi fruktsallad & choklad till efterrätt innan dom åkte hem igen. 


1. På väg till mamma/mormor. 2. Mira & Lucas leker. 3. Kasper sover på torp. 4 Mira, Lucas & Kasper. 


Tröjorna som jag fick


1. Barnen i affären. 2.Tacos. 3. Kollar film. 4. Fruktsallad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback