Bilder på Lucas rum efter renoveringen

Nu kommer det bilder på hur Lucas rum har blivit efter renoveringen. Han har det största sovrummet, dels för att han har en säng som är 120 bred och för att han ska ha bra utrymme att leka på. Sängen har Lucas morfar byggt till honom, den är väldigt fin tycker både jag & Lucas och så är det väldigt skönt att det inte går att kasta in leksaker under den. 

Vi har lagt in nytt golv, innan var det en skitful plastmatta. Och så har vi målat taket & väggarna. Ja, det är GRÖNT (!) jag gillar grönt och så ville jag ha ett färgglatt barnrum! Själva renoveringen är klar, men vi är inte helt klara med inredningen. Det ska upp fler tavlor, gardiner ska upp och så behöver vi fixa lite bättre förvaring & hyllor. Men nu har han iaf ett fint rum som han kan sova & leka i. 

Om ni vill se hur tråkigt & fult det var i rummet när vi köpte rummet så kan ni klicka HÄRdå öppnas ett annat inlägg i nytt fönster. Där har jag lagt upp bilder på hur det såg ut innan vi startade renoveringen. 

Bilder på rummet efter renoveringen


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo 090730 & Melker 110115.

Så fint med grönt :) Perfekt med garderoberna där...

Svar: Tack! Ja det är skönt med "inbyggda" garderober så att dom slipper ta plats i rummet :)
Sofia Welin

2013-01-11 @ 09:52:45
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Devin

Jag älskar den gröna färgen, man blir glad bara av att se den på bild :)

Svar: Tack, ja jag tycker också man blir glad av den :)
Sofia Welin

2013-01-12 @ 19:29:20
URL: http://www.familjendanielski.blogg.se
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton-Love.

Lucas måste vara jätte glad över sitt fina rum :) ska ni göra ett rum till Kasper med sen?

Svar: Ja han är väldigt nöjd med sitt rum! :) Just nu har vi ett rum som gästrum, det ska senare göras om till Kaspers rum. Men det blir inte än på ett bra tag.
Sofia Welin

2013-01-14 @ 15:02:07
URL: http://sandralorennz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback