22/1 - Syskonkärlek ♥

Åh vad jag älskar mina fina prinsar, de här bilderna visar verkligen hur mysigt dom har tillsammans! Lucas tycker att det är så roligt att läsa eller sjunga för sin lillebror och busa med honom. Och Kasper blir så glad när Lucas gör dessa saker, det räcker oftast med att han ser sin storebror så blir han glad. 

I tisdags förra veckan när Johan kommit hem från jobbet så gick jag och la mig i sängen med Kasper för att vila lite, Lucas kollade på film och Johan började med maten när jag gick in i sovrummet. Det dröjde inte länge innan Lucas kom och frågade vart lillebror var, sen gick han och hämtade en bok från sitt rum och kom tillbaka till sängen. Så satte han sig bredvid Kasper och började läsa Pippi för honom, dom låg där tillsammans väldigt länge och Kasper låg och tittade & lyssnade på Lucas hela tiden! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback