2 barn - samma ålder & samma kläder



Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo 090730 & Melker 110115.

Dom är väldigt lika,men ändå olika? :) Lillebror kanske är mer lik dig? :)

Svar: Ja de finns en del likheter, men dom är ändå rätt olika :) När Kasper föddes tyckte jag att han va väldigt lik Lucas som liten. Men när jag la dom här bilderna bredvid varandra så va dom inte alls så lika som jag tänkt mig :P
Sofia Welin

2013-01-12 @ 13:13:38
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton-Love.

Likhet mellan syskorna finns det ju men ändå rätt olika. Men Kasper ser mycket större och rundare ut, hihi. <3 fina kollar.

Svar: Ja de finns ju likheter, men jag trodde att dom var mer lika i samma ålder än vad dom faktiskt va när jag satte bilderna bredvid varandra :P Det är ändå ganska stor skillnad på dom även om de finns likheter :) Ja Kasper var ju dels ca 400 g tyngre än Lucas när han föddes och så är han drygt 2 veckor äldre än Lucas va på den bilden, så lite större är han allt våran lillebror :P
Sofia Welin

2013-01-14 @ 14:59:01
URL: http://sandralorennz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback