14/1

Här kommer lite blandade bilder från måndagen den 14 januari. Det var första dagen som Johan jobbade & Lucas va på dagis efter jullovet, egentligen skulle dom ha börjat en vecka tidigare men dom blev ju sjuka.. Lucas va iaf glad att få komma till dagis igen efter ca 4 veckor hemma. Jag & Kasper passade på att sova lite till medans Lucas va på dagis. 

När vi hämtat Lucas igen så åt vi lite lunch och sen sov båda barnen en liten stund. Jag fick äntligen hem korten som jag framkallat till min fotovägg. När barnen vaknat så blev det massa lek inne på Lucas rum. Jag & Lucas byggde en lång tågbana och lekte med den en stund medans Kasper satt bredvid i babysittern.

Sen låg Kasper en stund på filten och Lucas låg som vanligt bredvid och pratade :) Blev även ett bad för båda barnen på eftermiddagen innan pappa kom hem och vi åt mat tillsammans.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback