1 Januari 2013

Första dagen på nya året blev en väldigt lugn dag hemma. Vi sov länge allihop, Johan & Lucas gick upp vid halv 10 tror jag och jag & Kasper sov till 11. Dock hade Lucas fått väldigt jobbig hosta på natten vid 1 när vi gick och la oss, så vi somnade inte förrens vid halv 3 och sen sov Lucas dåligt pga hostan. Och Kasper vaknade som vanligt ett par gånger för att äta, så det blev inte jättemycket sömn trots sovmorgon. 

Så det blev en lugn dag hemma, mysigt att vara tillsammans hela familjen! Johan & Lucas lekte väldigt mycket på Lucas rum. Med brandbilen & pippi huset och sen byggde dom en jättestor tågbana som gick ända ut i hallen. Kasper låg en stund på filten, tänkte att han kunde träna nacken lite men den dagen hade han ingen lust med det. Han låg mest och slickade på sin hand & kollade i spegeln som han fick i julklapp. 

Sen blev det även lite film mys och så spelade vi spel & målade under dagen. På kvällen gick jag över till Melissa och lånade säsong 9 av One tree hill, så det var det min kväll bestod av när barnen sov. Såå bra serie! 



Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt med sånna hemma dagar ibland :)

Svar: Ja man behöver såna dagar ibland också :)
Sofia Welin

2013-01-08 @ 12:44:50
URL: http://glamina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback