Vattenpalatset 16/2

Natten mellan fredag & lördag sov ju jag & barnen hos mamma/mormor. På lördagen skulle Johan jobba en stund så jag & barnen åkte till vattenpalatset tillsammans med mamma, Emma, Sara & Mira :) Vi var där redan kl 10 när dom öppnade. Kasper badade i badhus för första gången, var väldigt mycket att titta på där tyckte han. Lucas var jätteglad över att vi åkt dit, han har tjatat ett tag om att han vill till badhuset! Vi började i barn-poolen, Kasper badade ca en halvtimme kanske. Sen var han trött, så jag bytte från badblöja & badbyxor till vanlig blöja på honom och sen somnade han gott i vagnen. Vi turades om att bada med Mira & Lucas och att sitta med Kasper. Emma & mamma gick in till relax avdelningen med Kasper och badade i bubbelpoolen medans han sov en stund. Jag & Sara badade med Mira & Lucas en stund och sen gick jag upp och gav Kasper mat. Blev även lite korv & bröd innan vi åkte därifrån efter några timmars bad. Var 3 trötta barn som sov i bilen på vägen hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback