Tisdagen 5/2

Här kommer lite bilder från förra tisdagen (5/2). Jag & Kasper var fortfarande förkylda.. Kasper tät i näsan & rosslig i andningen, men han var glad ändå under dagen. Jag hade haft feber under natten och hade fortfarande väldigt ont i halsen & hemsk huvudvärk. Så det blev inget dagis för Lucas den dagen heller eftersom jag verkligen inte orkade gå ut. Blev istället en mysmorgon i sängen med mina 2 prinsar innan frukost. 

Efter frukosten smörjde jag in Kaspers huvud med olja för att få bort lite skorv, så han fick ha på sig mössa en stund för att inte kleta olja överallt. Han låg en stund i vagnen och hade en lång "pratstund" med pingu. Lucas fick låna min gamla kamera och var väldigt nöjd med att gå runt och ta kort på mig, Kasper & sina leksaker. Kasper sov ganske mycket även den dagen, känns som om mina barn sover tills dom är friska för dom sover väldigt mycket när dom är sjuka och sen är dom pigga igen. Väldigt skönt! 

Även denna dagen blev det mycket lugna aktiviteter, Lucas älskar som sagt att måla och det går åt mängder med papper varje dag, sen spelar han gärna många olika spel och så kollade vi på film. Sånt som är skönt att göra när man är sjuk. På eftermiddagen blev det ett bad för pojkarna, båda tycker ju väldigt mycket om att bada och så behövde jag tvätta bort oljan i Kaspers hår. Johan kom hem från jobbet, lekte lite med barnen och sen lagade han mat som vi åt innan Lucas gick och la sig. På kvällen gjorde vi lite popcorn och kollade några avsnitt av den nya serien arrow som både jag & Johan tyvkte var bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback