Alla ♥-dag

Våran alla ♥-dag var egentligen som en vanlig dag, vi brukar inte "fira" den dagen nåt speciellt. Lucas var på maskerad-disco på dagis under morgonen och jag & Kasper myste hemma framför "Mia på grötö". När Lucas kom hem åt vi lunch och sen målade vi en stund. Lucas skrev sitt namn själv för första gången, jag skrev hans namn först och så kollade han på det och skrev likadant, så duktig! Sen bakade vi kladdmuffins som vi åt efter maten när Johan kommit hem från jobbet. För skoj skull gjorde jag hjärtan på muffinsarna och så hade jag & Lucas köpt en liten chokladask som han fick ge till pappa. Och Johan hade på vägen hem från jobbet köpt med sig en liten godispåse till Lucas och jag fick en fin ros & choklad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback