31/1 - Lilla busungen!

I torsdags medans jag & Lucas pysslade lite så låg Kasper på filten bredvid oss. Han tycker att det är roligt att ligga på magen och titta runt på saker en stund. Jag skrev ju det här inlägget i början av januari, den 7/1 rullade ju Kasper från mage till rygg för första gången. Och han har gjort det väldigt många gånger efter det. 

Nu gjorde han en ny sak när han låg på filten. Han rullade först över på rygg och så gick jag iväg för att hjälpa Lucas på toan. Hörde att Kasper börjar bli arg och när jag kommer tillbaka så ligger han nästan helt utanför filten. Han låg och sparkade med benen så att han åkte lite bakåt varje gång. Trodde han var för liten för att flytta på sig själv, men tydligen inte. Han tycker verkligen inte att det är skoj att ligga still för länge, min lilla busunge!


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Devin

Det går ju för fort med dom små, fast ändå är det så roligt att följa alla framsteg :)

Svar: Ja det går superfort.. Känner lite dubbelt, jag vill ju inte att han ska växa upp för fort, dom är ju inte bebisar länge så man vill ju hinna njuta av det! Men samtidigt är det väldigt kul att se alla framsteg och tänka på hur roligt det blir när han kan leka lite mer tillsammans med Lucas.
Sofia Welin

2013-02-15 @ 11:38:08
URL: http://www.lovehopeandfamily.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback