Tisdag 25/9

I tisdags var Johan hemma från jobbet, han hade åkt på en jobbig förkylning så han låg mest i soffan under dagen. På förmiddagen blev det lugnt för mig & Lucas också, med film mys. Sen när Lucas hade sovit så åt vi lite lunch och sen gick vi över till Melissa, Vincent & Linus. Jag & Melissa slappade i soffan & pratade medans ungarna röjde runt & lekte. 

Senare kom Marcus hem från jobbet och Melissa lämnade barnen hemma hos honom och gick med mig & Lucas hem en sväng. Jag & Melissa grejade lite med bloggdesign en stund på eftermiddagen/kvällen innan hon gick hem igen. På kvällen blev det lite kvällsfika med ciabatta & olika pålägg och en Johan Falk film. 


Tre vilda killar 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar!

de är helt sjukt va vilda dom blir tillsammans :D

Svar: Ja dom är helt galna :P
Sofia Welin

2012-09-29 @ 19:17:37
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback