Söndagen

Igår vid 11 kom Lucas morfar & moster Sara hit på besök, dom hjälpte ju Frida att flytta när Johan hade kalas så dom hade med sig en present till Johan. Jag hade bakat lite muffins och så tog jag fram lite bullar ur frysen som vi fikade på, var sol en stund på förmiddagen så då kunde vi faktiskt sitta ute på altanen. Lucas lekte med morfars hund Maja på trädgården och så lekte han med tågbanan tillsammans med morfar & Sara innan dom åkte hem igen.

Vid 2 åkte Johan & Lucas hem till Lucas farmor & farfar. Jag valde att stanna hemma och vila, är ju inte lika lätt att bara ligga & vila under veckan med en 3-åring hemma. Dessutom fick jag huvudvärk & en hemsk halsbränna... Satt vid datorn en stund när dom hade åkt och sen låg jag i soffan & kollade tv. Johan & Lucas kom inte hem förens kvart i 9 på kvällen. Lucas hade haft det väldigt roligt hos farmor & farfar och det var en trött kille som somnade direkt han la sig i sängen! 


Kommentarer
Postat av: Coquina

Mums vad gott med muffins =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2012-09-11 @ 23:13:28
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback