Promenad 6/9

I torsdags gick jag & Lucas på promenad. Jag har ju inte så mycket kraft till att hitta på så ansträngande saker med Lucas nu tyvärr, blir mest lätta saker hemma. Det är tur att han uppskattar småsaker & att han är bra på att underhålla sig själv! Men det var väldigt skönt att komma ut på en liten promenad tyckte både jag & Lucas. Dock kunde jag inte gå speciellt fort pga fruktansvärd foglossning & ganska kraftiga samandragningar i magen. Men vi gick sakta och var ute en bra stund, Lucas plockade blommor :) Han njöt av att vara ute och gå i sin egen takt & få välja vilken väg vi skulle gå! Sen när vi kom in så somnade Lucas, blev senare vila än vanligt. Men jag behövde verkligen en vila & kraschade i soffan för att vila kroppen medans Lucas sov. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback