Onsdag

Igår slapp jag iaf huvudvärken som jag haft både måndag & tisdag, dock så hade jag ju ont i kroppen som vanligt. Men jag var iaf piggare än mån-tis. Så på förmiddagen tog vi på oss och gick ut, började med en sväng till affären för att handla lite saker som behövdes till middagen. Var väldigt konstigt väder under dagen, ena stunde regnade det och helt plötsligt slutade det och solen kom fram, sen började det regna lika plötsligt igen innan solen kom tillbaka.. 


Lucas hoppas i vattenpölar på vägen hem från affären, och så hittade han maskar på marken som var roliga att peta på. 


Ställde in maten i kylen när vi kom hem och så stannade vi ute en liten stund. Just då regnade det inte och solen var framme så det var ganska varmt. En liten stund efter att vi gått in så började de regna igen. 


När vi kom in igen så blev det lite yoghurt & frukt innan Lucas somnade och ja la mig i soffan & vilade en stund. När Lucas vaknade gick vi över till Melissa & barnen så att killarna skulle få leka lite. Jag & Melissa satt i soffan och slappade & pratade medans barnen lekte. När vi kom hem igen så blev det lite film innan jag började med maten, potatis, köttfärs & grönsakssoppa blev det. Lucas tyckte att det va supergott, han åt 2 portioner och 3 mackor till. 


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

hurru nu låter ja som värsta tjat morsan men ANVÄNDER DU BÄLTET NÅTT ÄN?? :p

Svar: Jo jag har provat bältet, men de gör tyvärr ingen större skillnad på mig :( Har lika ont ändå..
Sofia Welin

2012-09-13 @ 15:13:50
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Det är ju sååå roligt med vattenpölar =)Det tycker mina killar med =)

Svar: Ja Lucas kan ha hur kul som helst med en vattenpöl :P
Sofia Welin

2012-09-13 @ 19:40:07
URL: http://glamina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback