Måndag-tisdag

Måndagen & tisdagen har vart lunga hemmadagar. Jag hade så ont i ryggen & foglossning som inte var skön alls så jag orkade inte göra något speciellt. Vi lekte mycket med Lucas tågbana, hans nya favorit. Han kan leka med tågbanan hur länge som helst. Och så pärlade vi och myste framför film. 



På eftermiddagen när Johan kom hem och vi hade ätit mat så gick vi in i Lucas rum och grejade lite där. Började dra ner all tapet. Lucas hjälpte också till så gott han kunde :) Jag orkade greja där i ca 1 timme innan ryggen gav upp, då blev det Ensam mamma söker och lite yoghurt med havrefras & bebis sparkade massor i magen ♥


Instagram bilder från måndagen


Instagram bilder från tisdag


Kommentarer
Postat av: Lisa Larsson

Åh va kul att pärla. Va längesen! Jag kan pärla med Lucas i timmar nästa gång jag kommer. (Om han har tröttnat på fisk-spelet, haha) kram

Svar: Haha ja han pärlar nog gärna med dig :) Ni får ta er hit nån gång igen bara :P Kram
Sofia Welin

2012-09-05 @ 21:06:54
URL: http://lisalarsson.tumblr.com/
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Devin

Vad sköna bilder på Lucas i hyllan, haha!

Svar: Haha ja han va rätt nöjd när han låg där :P
Sofia Welin

2012-09-06 @ 22:33:48
URL: http://www.familjendanielski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback