Fredag 31/8

Fortsättning på fredagen då Johan var ledig på sin födelsedag. Det blev en väldigt lugn dag, Johan hade jobbat över varje dag under veckan och hade kommit hem sent varje kväll, så han var ganska trött. På förmiddagen var han, som jag skrev om i tidigare inlägg, ute och lekte i sandlådan med Lucas och gjorde monster race bana. 

Sen när Lucas somnade så la jag & Johan oss i soffan och slappade framför några avsnitt av Criminal minds. På eftermiddagen gick Johan & Lucas ut i trädgården igen och lekte i sandlådan ännu mer. Var väldigt skönt höst-väder ute, soligt och ganska varmt medans löven började ramla av från träden. Jag & Johan passade på att prata lite om hur vi ska fixa i trädgården. Johan ska troligtvis gräva upp lite av trädgården i höst för att fixa nån dränering så att de inte är lika blött i gräset. Och så ska vi ta bort ganska många stora buskar som vi inte tycker är så fina + att dom tar upp väldigt mycket av gräsmattan som går att använda till annat istället. Så om det här blir gjort i höst (beroende på vad vi hinner), så blir det plantera nytt gräs till våren. 

Senare på eftermiddagen tog vi en promenad bort till affärern och köpte lite godis till kvällen. När vi kom tillbaka till gatan så var Melissa ute med Vincent & Linus, så Lucas & Vincent började såklart leka med en gång :) Och jag & Johan blev stående och pratade med Melissa ute i solen. Sen kom Marcus hem från affären och även Emelie & Fidde kom hem och Tony kom ut från sitt hus så hälften av grannarna på gatan stod ute i solen en bra stund och pratade medans barnen lekte :) 

Tror klockan hann bli typ 8 på kvällen innan vi kom in igen och började laga tacos. Lucas bäddade ner sig i sängen med sitt godis och kollade på Ice age och jag & Johan kollade på ännu fler avsnitt av Criminal minds. 








Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

haha snacka om att alla kom ut på en gång :D
min lilla nakenfis - vilken skön bild när lucas kör vincent i gåvagnen :D

Svar: Haha ja halva gatan va ute samtidigt :P Ja verkligen en bild "i-farten" på killarna :)
Sofia Welin

2012-09-03 @ 11:56:44
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback