Fredag 28/9 - Middag hos mamma & bio med älskling!

I fredags var jag & Lucas ute på gatan en stund på förmiddagen, Lucas lekte lite och jag väntade på en leverans från Ikea. Fick hem bänkskivan som vi beställt till köket. När vi kom in igen så kollade vi lite film innan Lucas somnade och jag vilade i soffan.

När Lucas vaknade igen så gjorde vi oss iordning, vid 3 kom mamma & Emma från jobbet och hämtade oss. Så åkte vi med dom hem och Lucas & Mira lekte & badade. Vid halv 6 kom Johan dit från jobbet och så åt vi mat tillsammans, mamma hade gjort potatisgratäng & kött. Och till efterrätt fick vi glass, maränger & chokladsås. Vi hämtade upp Miras gamla bebiskläder från förrådet och så gick jag igenom det och plockade ut en del som bebis i magen ska låna sen. Så bra att Mira också föddes på vintern för nu kunde vi låna en liten overall, och så plockade jag även ut en hel del bodys, byxor & pyjamasar i srtl 56-62 som vi tog med hem :) 

Efter maten så stannade Lucas kvar hos mormor medans jag & Johan åkte iväg för att gå på bio. Kommer inte ihåg när jag & Johan hittade på nåt själva sist, och så hade ju Johan fått bio-presentkort i födelsedagspresent så vi passade på nu. Vi kollade på den nya Hamilton - men inte om det gäller din dotter. Den var väldigt bra! Filmen började redan vid halv 7 så vi kom hem till mamma & Emma igen strax efter 8. Ganska lagom tid eftersom vi skulle hämta Lucas igen och åka hem. 


Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton-Love.

Mysigt med bio :)

2012-09-30 @ 22:33:00
URL: http://sandralorennz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback