120905

Idag ringde min mormor och frågade om vi ville ha besök, och det ville vi ju såklart. Så jag & Lucas passade på att städa lite i huset och sen somnade Lucas en stund innan gammelmormor & gammelmorfar kom hit. Dom hade köpt med sig lite mat som vi lagade till lunch. Lite klyftpotatis, köttbullar, korv & grönsaker :) Sen lekte dom tillsammans med Lucas, tågbanan var det som gällde som vanligt nu :P

Blev lite fika med melon & glass innan dom åkte igen vid halv 5. Dom skulle åka iväg och kolla på nåt ställe och sen åka hem. Men dom hittade inte det stället så vid halv 7 ringde dom igen och sa att dom var hungriga och skulle köpa pizza, så dom kom hit igen med mat :) Väldigt lyxigt att bli bjuden på mat utan att behöva åka iväg :P Och väldigt mysigt med besök :)




Lite bilder från dagen

Mormor & morfar åkte hem för en stund sen. Nu ligger Lucas i sängen och kollar på film och jag läser lite bloggar. Johan kommer hem sent ikväll, den nya modellen i volvos lastbil släpptes tydligen idag eller nåt så dom skulle iväg med jobbet. Dom skulle bli bjudna på mat och lyssna på nån föreläsning och nåt mer. Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och kolla tv innan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback