Tisdagen 9/10

Som jag skrev i tidigare inlägg så sov jag & Lucas hos mamma/mormor mån-tis, Johan var i Ed och jagade älg. Blev en lugn morgon med film mys, mamma/mormor & Emma var på jobbet och Mira på dagis. Jag hade sovit dåligt under natten, som vanligt nu för tiden och låg kvar lite längre i sängen medans Lucas kollade tv.

När Lucas hade sovit en stund på förmiddagen så gjorde vi oss iordning och tog bussen till stan. Åt lunch på donken innan vi tog nästa buss till Mvc. Lucas va så nöjd för han hade fått både ballong & leksak på donken och så skulle han få lyssna på lillebror. Allt såg bra ut på mvc, när jag var i samma vecka med Lucas hade jag gått upp 13 kg, nu har jag bara gått upp 5 kg än så länge vilket känns bra. 

Sen tog vi bussen igen och gick av vid Miras dagis och så hämtade vi henne :) Mamma & Emma jobbade lite senare så vi gick hem till lägenheten och åt frukt & kollade på film. På kvällen åt vi god mat som Emma lagade och barnen målade. Jag & Lucas sov där även den natten för jag orkade inte ta bussen hem och Johan var kvar på jakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback