Söndag 7/10

Ligger som vanligt en vecka efter med uppdateringarna här på bloggen. Jag vill blogga mer, men orken till datorn finns inte varje dag tyvärr.. Men nu ska jag uppdatera om veckan som gått. 

I söndags var Johan iväg tillsammans med sin pappa, dom åkte till Örebro för att hämta nåt som Roland hade köpt. Så jag & Lucas var hemma själva och hade en mys dag. På morgonen blev det film i soffan som vanligt efter frukost, sen spelade vi en hel del spel under förmiddagen. Sen somnade Lucas och jag slappade i soffan framför Criminal minds.


När Lucas vaknat så fixade vi mat och på kvällen vid 6 gick vi över till Melissa, Marcus & barnen där blev vi bjudna på kvällsfika. Lite macka & oboy och så hade Melissa bakat goda dumle-muffins. Barnen var helt galna och lekte som vanligt. Även Marcus va med dom och lekte en stund, han gömde sig på olika ställen och barnen sprang efter och så hoppade han fram. Var både roligt & läskigt tyckte barnen! Senare på kvällen gick jag & Lucas hem, han var trött och kollade på film i sängen och jag kollade på nya avsnittet av Solsidan. 




 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Devin

Härligt med en "lekfarbror" till barnen så mammorna får sitta och tjöta ifred ;)

Svar: Ja de va bra med någon som lekte med dom vilda barnen så att vi mammor fick ta det lugnt och prata :P
Sofia Welin

2012-10-22 @ 08:08:27
URL: http://www.familjendanielski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback