Lördagen 20/10

 I lördags så var det en lugn morgon hemma, sen åkte vi till Lucas farmor & farfar på förmiddagen. Lucas stannade där medans jag & Johan åkte iväg till EM en sväng. Fick ju presentkort på EM av svärföräldrarna när jag fyllde år i april, så jag tyckte att det var dags att använda det nu. Gick runt och kollade läänge, fanns så mycket fint som jag ville ha. Hittade en ljuslykta med 2 stora ljus och en glasburk/sockerströare som jag köpte för 200 kr. Sen hittade jag fler saker som jag ville ha men jag kunde inte välja, så jag valde att spara de 300 kronorna som var kvar på presentkortet till en annan gång.

Sen åkte vi tillbaka till svärföräldrarna, där va våfflorna precis klara så vi åt lite lunch :) Johan plockade fram en stoor låda med smålego som han, Lucas & Lucas farfar satt och grejade med en lång stund. På eftermiddagen åkte vi hem igen, Lucas hade inte sovit något under dagen så han var rätt trött, blev lite film mys en stund. Vid 6 åkte Johan iväg, han var hos sina syskon på kvällen och åt mat, en sen födelsedagspresent till honom. Jag & Lucas hade myskväll med mat & film. Sen blev Lucas trött och ville lägga sig, så han satte sig i sängen och kollade film med sitt godis. Och jag la mig i soffan med lite godis och kollade film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback