Lördag 27/10 - Ullared

I lördags gick vi upp redan vid halv 6, gjorde oss iordning och åt lite frukost. Vid 6 kom Johans mamma & bror hit och så åkte vi iväg mot uddevalla där vi lämnade av Lucas hos sin mormor. Sen åkte vi vidare till Ullared, kommer inte ihåg exakt när vi kom dit men tror de va ca halv 10 kanske. Tanken var att vi skulle köpa så mycket julklappar & födelsedagspresenter (till dom som fyller i slutet av året) som möjligt för att slippa stressa med det senare. Jag ville även hitta så många saker som möjligt till Lucas paketkalender. Sen stod de även lite kläder till barnen och andra småsaker på listan. Men det blev inte riktigt som vi tänkt, hittade/köpte inga julklappar alls förutom 2 mindre till Lucas. Och presenter skulle vi köpt till 7 stycken, men hittade bara en till min syster som jag köpte. Däremot blev det en hel del kläder till barnen :) Och lite andra grejer som vi behövde, så det var ju ingen bortkastad resa till ullared. Men det hade vart bra att fått köpte lite fler julkappar, men de får bli i november istället. Vid 8 på kvällen var vi tillbaka hos mamma för att hämta Lucas som hade haft en väldigt bra dag och sen åkte vi hem.

Kläder, ytterkläder & en stor monstertruck till Lucas


Kläder & lite grejer till bebis


Till mig


Saker som Johan köpte, han köpte även ett vapenskåp & lampor som inte är med på bild


Arbetsbyxor & lego - julklappar till Lucas


Grejer till Lucas paketkalender

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback