7 dagar kvar till BF - Gissa när bebis kommer!

Med bara 7 dagar kvar till BF på lillebror så kör vi en sån här gissnings lek som jag gjorde när jag var gravid med Lucas också. Med Lucas gissade ni på det datum ni trodde att han skulle komma och även om det var tjej eller kille. Men nu fick vi ju veta på UL att det till 90% är en kille, så det är ju ingen ide att gissa på. Därför får ni denna gång gissa på datum, vikt & längd! 




Lämna en kommentar med era gissningar!! 
Glöm inte skriva vem det är som gissar så jag vet när jag gör listan sen.

Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Tror att han kommer den 11 november och väger 4130g och är 51cm lång =)

2012-11-01 @ 16:12:01
URL: http://glamina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback