Torsdagen 1/11

Som jag skrev i tidigare inlägg så sov jag & Lucas hos mamma/mormor ons-tors. Mamma var ledig på torsdagen så hon & Mira var hemma med oss. Barnen lekte på morongen/förmiddagen innan dom somnade. Johan kom från jobbet vid 1, han hade tagit ledigt för att kunna följa med till mvc. Hade tid där 13.45 så vi åkte dit och Lucas stannade kvar med mormor & Mira. Allt såg bra ut när vi var på mvc, Johan har ju inte kunnat vara med på några mvc besök sen i början av graviditeten så nu fick han höra bebis hjärta igen :) Sen åkte vi tillbaka till mamma igen, där blev vi bjudna på god mat innan vi åkte hem. 

När vi kom hem så började jag & Lucas måla grundlagret på hans säng. Jag målade en stund, men även om jag ville måla så fick jag tillslut ge upp. Både höfter & rygg värkte som fan och jag fick halsbränna, var verkligen ingen bra arbetsställning med den stora magen. Så Johan fick måla klart det sista på grundlagret. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback