Tisdagen 30/10

Tisdagen (30/10) fortsatte vi höstlovet hemma. Lucas läste saga för mig i sängen innan vi gick upp. Sen på förmiddagen så sa han, igen, att jag skulle klippa hans hår. Några dagar tidigare hade jag klippt Johans hår och sen dess har Lucas sagt att han ville klippa sitt hår också. Jag tycker ju egentligen han är fin i sitt långa hår, men han börjar bli så stor nu och vill såklart välja själv. Så jag klippte hans hår, det var visst inte lika kul som han tänkt sig när jag väl klippte honom när det var hår som kittlade överallt. Men när han sen fick bada och sen se sin nya frisyr så var han jättenöjd!

Efter badet så somnade Lucas inne i sovrummet och jag la mig i soffan framför Criminal minds och vilade. Brukar inte somna lätt på dagarna men nu sover jag väldigt dåligt på nätterna så jag somnade i soffan en stund. Hade mobilen på ljudlöst som alltid när Lucas sover. Vaknade av att det knackade på dörren, kollade klockan snabbt på mobilen när jag reste mig upp och såg att jag hade 7 missade samtal från Johan & Melissa. Vad fan har hänt nu tänkte jag. Öppnade dörren och det var Melissa. Johan hade ringt mig flera gånger och när jag inte hade svarat så ringde han Melissa och frågade om jag var med henne. Sen hade Melissa sprungit över hit för att kolla om jag levde. Man får tydligen inte råka somna på dagen när man är trött & höggravid :P Jaja tur man iaf har sambo & vän som bryr sig om en, även om de stör ens sömn ibland! ♥



På eftermiddagen så tog vi fram grejer och bakade lite. Eller Lucas bakade och jag fick hjälpa till lite. Blev kärleksmums, väldigt gott! Sen åt vi mat när Johan kom hem från jobbet och på kvällen färgade Johan mitt hår.


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

haha ja ge fan i å somna fia haha
de är ju tur att vi bor så nära som vi gör så ja slapp springa till Ua ;)

2012-11-06 @ 10:51:04
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback