Måndag 5/11

Nu är höstlovet slut, så igår gick Lucas till dagis igen. Han var väldigt glad när han fick gå dit och leka igen! Jag passade på att tömma & fylla diskmaskinen och köra en tvättmaskin hemma. Sen blev det även lite tv innan jag hämtade Lucas strax efter 11 igen. Då gick vi en sväng till affären och handlade lite innan vi gick hem. Lucas somnade som vanligt när vi kom hem och jag vilade framför Criminal minds. 

När Lucas vaknade så blev det lite mellanmål med äggröra, macka & nyponsoppa. Sen rullade vi boll & dansade tillsammans en stund. På eftermiddagen precis innan Johan kom hem från jobbet så började vi skära grönsaker till tacosen, Lucas hjälpte mig med gurkan & paprikan. Johan kom hem senare än vanligt, vid 6 så maten blev ganska sen och Lucas åkte i säng efter vi ätit. Sen blev det slapp i soffan innan jag också somnade. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback