1 dag kvar till BF!

En dag kvar till BF, och lillebror verkar inte vilja titta ut än.. Just nu är halsbrännan inte rolig alls och jag sover knappt nåt på nätterna, går inte att ligga bekvämt på nåt sätt när det gör så fruktansvärt ont i höfterna.. Så jag hoppas verkligen inte att lillabror är lika envis som storebror, Lucas låg ju kvar 13 dagar efter BF och det hade vart skönt att slippa gå så länge denna gången.. 
 
Även om det är väldigt tungt just nu så är det ju samtidigt mysigt med magen & sparkarna från pyret! Får njuta av de och försöka strunta i hur tungt det är.. Men mest längtar jag ju efter att få mysa med min lilla bebis utanför magen nu!! Lucas säger ofta att lillebror ska ligga i vagenen iställer för i magen nu ♥
 
Har fått fler gissningar på när ni tror att lillebror kommer och hur stor han är. Så jag har fyllt på listan, och har även (tyvärr) fått stryka några gissningar.. Just nu hoppas jag verkligen att Sebastian eller barnens farmor & Emma har gissat rätt, men det är väl att hoppas på för mycket att han ska komma så snart..
Är det fler som vill gissa så är det bara att lämna en kommentar så fyller jag på listan. Ni får gärna hålla tummarna för att lillebror vill komma så snart som möjligt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Kommer verkligen ihåg hur det var på slutet med J. Satt upp och sov och hade grym halsbränna och med. Det är inget jag saknar, om det annars är väldigt mysigt med bebisen i magen =)
Kram!

2012-11-05 @ 11:16:36
URL: http://glamina.blogg.se
Postat av: Mamalivingit

Vilken mysig blogg du har!
Har lagt till dig på bloglovin' så att jag kan kika in flera gånger.

Hoppas att du haft en bra dag.
Kram

Svar: Tack, alltid roligt att höra! :)
Kram
Sofia Welin

2012-11-05 @ 19:59:21
URL: http://mamalivingit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback