Min födelsedag

I söndags (29/4) hade jag födelsedagskals. Familj & släkt kom hit vid 3 och så bjöd jag på tårta, kakor & kaffe :) Jag fick blommor, presentkort & pengar i present! Blev en trevlig eftermiddag med massa prat & skratt. 

På måndagen (30/4) fyllde jag 22 år. Johan åkte iväg till jobbet tidigt på morgonen innan vi hade vaknat som vanligt. Så det var bara jag & Lucas hemma på förmiddagen. Sen ringde mormor och grattade mig och frågade om hon fick bjuda oss på lunch i stan. Så efter att Lucas hade sovit så gick vi och mötte mormor på museét där vi skulle äta. Även mamma, Emma, Sara & Mira kom dit och åt tillsammans med oss :) Lucas åt pannkakor och jag åt en väldigt god fisksoppa. Efter maten gick vi till lekrummet på museét där barnen fick leka lite innan vi gick hem igen. 

På kvällen när Johan kom hem från jobbet så fick jag rosor och ett presentkort :) Och så grillade vi på kvällen, Lucas va med Johan ute på baksidan och körde bobbycar medans pappa grillade :) 


Glömde bort kameran både på kalaset och museét så de blir bara några bilder från hemvägen efter museét

Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton.

Vilken härlig jacka Lucas har!

2012-05-02 @ 18:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback